По коліно в снігу: куди поскаржитися на замети та ожеледь у Москві


Опубликованно 14.01.2018 00:03

По коліно в снігу: куди поскаржитися на замети та ожеледь у Москві

Влада столиці розповіли, куди москвичі можуть поскаржитися на нечищене від снігу або підтоплені під час відлиги двори і обмерзлі пішохідні доріжки. Список організацій, до яких можна звернутися, опублікований на офіційному сайті мера Москви.

Якщо двірники своєчасно не чистять двір від снігу, а на пішохідних доріжках слизько, в першу чергу владі рекомендують звернутися в керуючу компанію або товариство власників житла (ТСЖ). Інформацію про своєї керуючої організації можна знайти на порталі «Будинку Москви» або в адресному списку ДБУ «Житловик» на сайті московського уряду.

Під час розмови з представником керуючої компанії бажано уточнити посаду працівника, його прізвище, ім'я та по батькові, а також терміни, в які планується вирішити проблему, радять в мерії.

Якщо на рівні керуючої компанії проблема ожеледиці та снігових заметів не була вирішена, варто звернутися із скаргою та на саму проблему, і на керуючу компанію в префектуру свого округу, Мосжилинспекцию або Об'єднання адміністративно-технічних інспекцій (ОАТІ). У вихідні та святкові дні ОАТІ приймає звернення через електронну приймальню, а в інші дні — за телефоном: 8 (499) 264-96-81.

Також з усіх питань, пов'язаних з прибиранням снігу, можна звернутися в єдину довідкову службу уряду Москви за телефоном: 8 (495) 777-77-77.

Скаргу на купи снігу на дорогах, тротуарах, зупинках і парковках, на надмірне або нерівномірне застосування реагентів також можна залишити на порталі «Наше місто», йдеться в повідомленні. У заявці потрібно вказати адресу і описати проблему, а також прикріпити фотографії або коротке відео. Відповідь повинні надіслати максимум через вісім робочих днів, уточнили міська влада.

Про неякісне прибирання платформ Московського центрального кільця в зимовий час можна повідомити за телефоном контакт-центру «Московський транспорт» за телефоном: 8 (495) 539-54-54.

Якщо під час відлиги у дворі утворилися калюжі, то це привід знову звернутися в керуючу компанію, в управу району або префектури округу, а також залишити заявку на порталі «Наше місто». Крім того, можна звернутися в диспетчерську Мосводостока за телефоном: 8 (495) 657-87-03 або в ОАТІ за телефоном: 8 (499) 264-96-81. Скарги на підтоплення можна залишити і на порталі «Наше місто».

За ліквідацію підтоплень у підземних переходах відповідає ДБУ «Гормост». Поскаржитися туди можна по цілодобовому телефону диспетчерської: 8 (495) 632-58-46 або по електронній пошті: disp-gormost@dom.mos.ru.

Раніше «РБК-Нерухомість» розповідала, що робити, якщо житло пошкоджено ураганом.



Категория: Недвижимость