У Москві зрівнялася пропозиція новобудов масового і бізнес-сегментів


Опубликованно 14.06.2018 01:55

У Москві зрівнялася пропозиція новобудов масового і бізнес-сегментів

У першому кварталі 2018 року обсяг пропозиції в московських новобудовах бізнес-класу і масового сегмента зрівнявся. Це відбулося вперше з четвертого кварталу 2014 року, коли квартир у класах економ і комфорт у продажу було 7,8 тис., а в бізнес-класі — 7,3 тис. Про це повідомляється в надійшов до редакції прес-релізі ріелторської компанії «Метриум».

Сьогодні у столиці на продаж виставлено близько 17 тис. нових квартир бізнес-класу і 17,8 тис. класів економ і комфорт. При цьому рік тому ринок новобудов масового сегмента перевершував за своїм обсягом бізнес-клас на 53%, відзначають ріелтори.

З середини 2000-х до 2014 року в Москві обсяг пропозиції новобудов бізнес-класу перевищував масовий сегмент, уточнюють в компанії «Метриум». Різке зростання обсягу пропозиції масового житла в Москві відбувся в 2015 році. Максимальний розрив між цими секторами (65%) був досягнутий у четвертому кварталі 2016 року — 17,8 тис. квартир проти 10,8 тис. об'єктів, говориться в прес-релізі.

Пропозиція новобудов масового сегмента і бізнес-класу, тис. квартир

рік масовий сегмент бізнес-клас 4 кв. 2014 7,8 7,3 4 кв. 2015 14,0 11,9 4 кв. 2016 17,8 10,8 1 кв. 2017 19,1 12,5 2 кв. 2017 21,6 15,2 3 кв. 2017 20,7 16,5 4 кв. 2017 19,1 15,8 1 кв. 2018 17,8 17,0

Таблиця «Метриум»

«З початком кризи в 2014 році ситуація змінилася. З приходом Собяніна був узятий курс на освоєння колишніх промзон, так як великих вільних майданчиків практично вже не залишилося, а точкова забудова була визнана небажаною практикою. Обширний простір промзон дозволило створювати дуже масштабні проекти, передусім комфорт-класу, які виходили на ринок випереджаючими темпами. У підсумку саме це і призвело до перерозподілу обсягу пропозиції в столиці на користь масових новобудов», — вважає керуючий партнер компанії «Метриум» Марія Литинецкая.

У 2016-2017 роках попит на новобудови швидко відновився, він був зосереджений переважно в масовому сегменті, що призвело до поступового уповільнення зростання, а потім і скорочення обсягу пропозиції новобудов комфорт-класу, зазначає Марія Литинецкая.



Категория: Недвижимость