Ріелтори назвали основних покупців квартир в Москві


Опубликованно 13.08.2018 00:35

Ріелтори назвали основних покупців квартир в Москві

Близько 70% покупців столичних апартаментів у новобудовах є людьми покоління Y — у віці від 28 до 35 років. Про це повідомляють аналітики ріелторської компанії «Інком-Нерухомість» у прес-релізі, що надійшов у редакцію.

Приблизно 30% покупців квартир в Москві ставляться до покоління X — від 36 до 60 років. Найчастіше апартаменти купують заможні люди. Багато з них вибирають апартаменти поряд з офісами, щоб не витрачати багато часу на дорогу до роботи, випливає з прес-релізу.

Близько третини покупців становлять москвичі, інші є іноземними або іногородніми громадянами, які працюють у столичних філіях своїх компаній. Найрідше серед покупців квартир зустрічаються сім'ї, з'ясували в «Інкомі».

Переважний попит на апартаменти сконцентрований в ЦАО — 35% від загального обсягу, також у трійці лідерів ЗАТ з 19% і ЮАО з 16%. Більшість покупців вибирають «однушки» і двокімнатні об'єкти. Серед покоління Y найбільш затребувані апартаменти в стилі лофт з незвичайними планувальним рішеннями, відзначають аналітики.

За законом апартаменти є нежитловими приміщеннями, які призначені для тимчасового проживання. Як правило, споживчі якості таких об'єктів за рівнем по інсоляції і шуму нижче, ніж у звичайних житлових комплексах. При зведенні апартаментів девелопери не повинні дотримуватися обов'язкову норму щодо будівництва інфраструктури (шкіл, дитячих садків). Крім того, в апартаментах можна зареєструватися, як у квартирі.

Апартаменти неможливо буде прирівняти до житлової нерухомості навіть у тому випадку, якщо в них дозволять реєстрацію за місцем перебування, заявив у квітні керівник Москомстройинвеста Костянтин Тимофєєв. Він пояснив це тим, що споживчі якості апартаментів знижені.



Категория: Недвижимость