5 яскравих рекламних кампаній російських забудовників у 2018 році


Опубликованно 17.01.2019 00:20

5 яскравих рекламних кампаній російських забудовників у 2018 році

Реклама і грамотний маркетинг — найважливіший інструмент просування житлових і комерційних проектів на ринку нерухомості. Невипадково компанії рік від року збільшують витрати на просування своїх проектів на зовнішніх носіях, телебаченні та в інтернеті.

«РБК-Нерухомість» згадує, як російські девелопери намагалися привернути увагу потенційних покупців і збільшити продажі.

Urban Group про життя в Підмосков'ї

У березні 2018 року Urban Group запустила свою останню (вже в травні девелопер припинив продажу в своїх комплексах) рекламну кампанію «СКІЛЬКИ?!» — серію відеороликів про переваги життя в Підмосков'ї. Режисер проекту Ігор Ісаков на прикладі двох потенційних покупців квартири показав різницю між житловими комплексами в Москві і Підмосков'ї в одному ціновому сегменті.

В рамках кампанії було випущено шість роликів, присвячених різним конкурентним перевагам житлових комплексів Urban Group порівняно з іншими будинками. У числі основних достоїнств перераховуються малоповерховість, екологічність, авторська архітектура, різноманітні планування квартир.

Реальні співробітники замість акторів

Влітку ГК «Инград» запустила рекламну кампанію Selfie, де в якості моделей виступили реальні співробітники девелоперської компанії: фахівці з комерційного, фінансового адміністративного блоків, відділів маркетингу і креативного департаменту. Героїв рекламних роликів і плакатів вибрали за допомогою внутрішнього кастингу — для цього в «Инград» сформували внутрішньокорпоративне журі, а також залучили креативне агентство.

Співробітники, що пройшли кастинг, знялися в сюжетах, які розповідають про переваги життя в комплексах ГК «Инград». Героями-образами роликів стали юні спортсменки («Центр — там, де я», реклама бренду «Инград»), бізнесмен («Центр — там, де я щасливий», реклама житлових кварталів бізнес-класу в Москві), сім'я («Центр — там, де я люблю», реклама житлових кварталів комфорт-класу в Москві) і закохана пара («Центр — там, де я мрію», реклама житлових кварталів комфорт-класу в Підмосков'ї).

Жан Рено в ролі екскурсовода

Влітку російська девелоперська компанія PNK Group, що спеціалізується на будівництві складської та промислової нерухомості, запустила в інтернеті вірусну рекламу за участю французького актора Жана Рено. Відеоролик «Екстремальна екскурсія PNK. Частина 2» зняв голлівудський режисер Стюарт Хендлер. Зірка «Леона» виступає в ролику ролі екскурсовода-спецназівця, який перевіряє будівля PNK на міцність — зокрема, садить на дах вертоліт. Зйомки проходили влітку 2017 року в підмосковному складському комплексі, розташованому в «PNK Парку Валищево».

Це не перший ролик PNK Group з участю зарубіжних акторів. У 2017 році компанія розмістила в мережі вірусне відео, зняте американським режисером Стюартом Хендлером. Головну роль у ньому виконав французький актор Самі Насері, відомий по ролі Даніеля у фільмі Люка Бессона «Таксі». За сюжетом, герой Самі Насері проводить для потенційного клієнта екскурсію по складу, перебуваючи в спортивному автомобілі.

ПІК і справжні москвичі

ГК «ПІК» влітку запустила рекламну кампанію за участю реальних москвичів — мешканців будинків, побудованих компанією. Розробкою проекту займався постійний партнер забудовника — креативне агентство Friends.

Герої роликів розповідають, як вдома і упорядкована середовище міняють їх відношення до себе і до оточуючих. Матеріали для відео жителі знімали самостійно на смартфони спеціально для проекту або ділилися сімейною хронікою.

«Галс-Девелопмент» і екстремальна мотоэкскурсия

На початку осені компанія «Галс-Девелопмент» запустила в мережі рекламний ролик під назвою «Інтелігентність може бути екстремальною», знятий режисером Кирилом Кузіним. Ідея проекту — показати, що перегляд нерухомості може бути захоплюючим, а життя навіть в самих преміальних будинках — ненудною.

Головну роль зіграв відомий мотоспортсмен і каскадер Марат Канкадзе — він постав в образі менеджера з продажу нерухомості, який влаштовує своїм клієнтам екстремальну екскурсію по елітного кварталу «Сади Пекіна». Ролі клієнтів зіграли Марія Сьомкіна, Лінда Лапиньш, Петар Зекавица, Олексій Матошин.



Категория: Недвижимость