OBI і Leroy Merlin відкриють у Росії магазини меншого формату
Опубликованно 08.03.2018 03:40
Дві мережі гіпермаркетів товарів для дому та ремонту, німецький OBI і французький Leroy Merlin, планують почати розвивати в Росії зменшений формат магазинів, повідомляє газета «Коммерсантъ».
OBI підшукує майданчики в столичних торгових центрах по 4-6 тис. кв. м, а Leroy Merlin розглядає приміщення від 1 тис. кв. м. При цьому обидва ритейлера не планують відмовлятися від розвитку традиційних гіпермаркетів, пише видання.
Відкриття магазинів нового формату дозволить створити додаткові торгові точки в міських зонах, щоб дати споживачеві «доступ до продуктів і послуг настільки близько, наскільки це можливо», - розповів газеті директор з маркетингу Leroy Merlin Філіп Мужо.
Експерти, опитані виданням, бачать і інші причини. Зменшення формату скорочує орендну навантаження: ці витрати не перевищать 6-8% з обороту. Інвестиції в невеликі магазини будуть як мінімум на 30% менше. Крім того, розвиваються онлайн-торгівля і мультиканальна модель продажів, які відбирають частку у традиційного ритейлу. І нарешті, великоформатні об'єкти не завжди підходять для розміщення в торгових центрах, пояснили учасники ринку.
Зараз мережа Leroy Merlin представлена в Росії двома основними форматами — магазини з торговою площею від 12 тис. кв. м для великих міст і 10 тис. кв. м, для міст з населенням до 700 тис. чоловік. У OBI є кілька магазинів з торговою площею 8 тис. кв. м в Москві, в районі МКАД.
У минулому році Leroy Merlin заявляв про свої плани збільшити кількість гіпермаркетів в Росії в три з гаком рази — з 45 до 140 за п'ять років.
Категория: Недвижимость