Facebook хоче ввести платне відключення реклами
Опубликованно 10.04.2018 00:15
Компанія Facebook має намір брати плату за відключення реклами в соціальній мережі. Про це заявила виконавчий директор Facebook Шеріл Сандберг в інтерв'ю NBC.
"Це буде платний продукт", – зауважила вона.
Сандберг визнала відповідальність Facebook за ситуацію з витоком даних 87 млн користувачів, що збиралися компанією Cambridge Analytica в 2015 р. для розробки алгоритму аналізу політичних уподобань виборців. Виконавчий директор Facebook зазначила, що британська компанія заявляла про видалення цих даних.
Представники Cambridge Analytica запевняли, що не використовували ці дані під час передвиборчої кампанії в США в 2016 р. В той же час Facebook проводить власне розслідування, щоб з'ясувати, якими саме даними своєму розпорядженні британська компанія.
Раніше Facebook оголосив про зміни в налаштуваннях приватності. Користувачам буде простіше змінити або видалити інформацію на своїй сторінці в соціальній мережі. Також компанія оголосила про позбавлення агрегаторів даних можливості збирати інформацію про користувачів соціальної мережі для налаштування таргетованої реклами.
Категория: Новости