Xiaomi зацікавилася купівлею GoPro


Опубликованно 24.04.2018 00:00

Xiaomi зацікавилася купівлею GoPro

Акції виробника екшн-камер GoPro підскочили в ціні на 8,8% після публікації The Information, в якій йдеться про інтерес до американської компанії з боку китайського постачальника смартфонів і іншої електроніки Xiaomi, передає Bloomberg.

Посилаючись на інформовані джерела, видання повідомило, що Xiaomi може запропонувати за GoPro близько 1 млрд доларів. Саме таку ціну у 2010 році заплатила Hewlett Packard, купуючи виробника електроніки Palm, який, як і GoPro, зазнавав фінансові труднощі.Втім, джерела обмовилися, що хоча Xiaomi зацікавлена в придбанні активів GoPro, переплачувати за них компанія не має наміру. Також інсайдери заявили, що китайський виробник дронов DJI, раніше оголосив про можливість стратегічних партнерств, не збирається купувати GoPro.У січні 2018 року голова GoPro Нік Вудман (Nick Woodman) заявив, що відкритий для пропозицій про покупку. За інформацією агентства CNBC, тоді компанія найняла фахівців інвестбанку JPMorgan Chase & Co. для консультацій з приводу можливого продажу.

Ринкова капіталізація GoPro, колись перевищувала 10 млрд доларів, тепер впала до 761 млн доларів на тлі просілих котирувань. За даними Market Watch, акції GoPro за останні 12 місяців подешевшали на 41%.Після новин про можливої покупки Xiaomi цінні папери GoPro подорожчали до 5,3 долара, що стало самим значним стрибком курсу з 14 лютого 2018 року. Пізніше ціна скоректувалася на позначці 5,16 долара, відзначає Bloomberg.Між тим, колумніст агентства Тім Калпен (Tim Culpan) вважає вдалим для GoPro сценарієм її об'єднання з кимось із виробників електроніки. Вигідна угоди і Xiaomi, яка готується до виведення своїх акцій на біржу. Передбачувана сума угоди в 1 млрд доларів не проб'є пролом у бюджеті Xiaomi, зате поява в активі китайської компанії престижного американського бренду буде сприяти підвищенню репутації в очах інвесторів, відзначає експерт.

Купівля GoPro не тільки відкриє Xiaomi доступ на високоприбутковий американський ринок, але і додасть міжнародні канали дистрибуції. GoPro реалізує свої товари в 30 тисячах магазинів у 100 країнах світу, що вельми до речі для Xiaomi, яка працює над розширенням географії продажів.Разом з тим, фахівець висловив побоювання, що ідея подібної угоди може не знайти підтримки в американських регуляторів в умовах набирає обертів торгової війни між США і КНР.



Категория: Новости