Офісний міні-місто: як виглядає дизайнерський бізнес-центр у Москві
Опубликованно 12.05.2018 03:45
Дизайнерський бізнес-центр NEO GEO є одним з найбільших офісних центрів Москви. Площа цього БЦ становить 125 тис. кв. м. Девелопер STONE HEDGE спільно з архітектурним бюро Т+Т Аrchitects створили в діловому центрі концепцію самодостатньої офісного міні-міста з упорядкованою територією і ландшафтним дизайном.
Автори проекту задумували бізнес-центр як простір для вражень і продуктивної роботи, де співробітники і відвідувачі змогли б знайти баланс між роботою та особистим життям, як місце, де офіс не сковує, а надихає.
Концепція міні-міста
Не виходячи за межі бізнес-центру, люди можуть працювати і відпочивати, займатися спортом і відвідувати магазини, влаштовувати конференції і вирішувати будь-які життєві питання. Тут під одним дахом наданий широкий набір сервісів, який задовольнить запити як керівника корпорації, так і рядового менеджера. На думку авторів проекту, яскрава архітектура та інтер'єри стимулюють пошук нових рішень і налаштовують на творення.
В NEO GEO є тенісний корт, фітнес-центр, кафе, ресторани, супермаркет «Міраторг», нотаріус, аптека, хімчистка, розвиваюча дитяча кімната, коворкінг для віддаленої роботи і торгова галерея з різними орендарями.
Сергій Труханів, керівник архітектурного бюро T+T Architects:
— Основною ідеєю для нас була алюзія створення міського простору, більше схожого на вулиці, а не на закрите приміщення. Такий прийом дозволив відійти від звичних офісних рішень і зробити простір багатофункціональним, поєднавши в ньому різні завдання. При цьому навіть рекреаційні зони виконані в унікальному форматі — в одних атріумах розмістилися інсталяції з відпочиваючими і займаються спортом людьми, а в інших можна затишно розташуватися під звисаючими зі стелі ліанами.
Дизайнерські атріуми і Pop Up Museum
Комплекс NEO GEO складається з декількох корпусів змінної поверховості, домінантою служить 21-поверхова вежа. Однією з особливостей бізнес-центру є динамічний, стильний дизайн екстер'єру з сучасної геометрією. Будівля облицьований по системі вентильованого фасаду з використанням граніту, мармуру і скла. Фасади виконані в червоно-помаранчевих тонах.
В основі концепції БЦ — вісім дизайнерських атріумів, пов'язаних внутрішньої торговою галереєю, з арт-об'єктами, переговорними і зонами відпочинку. Один з атріумів займає тенісний корт, в іншому розташований ресторан. Тут постійно проводяться різні заходи локального та міжнародного масштабу.
На території інших атріумів на весь 2018 рік розмістився Pop Up Museum. В експозиції музею будуть представлені картини 100 сучасних російських художників різних напрямів (реалізм, імпресіонізм, постімпресіонізм, соцреалізм, фігуративне мистецтво, авангард, абстракція), а також роботи скульпторів. Тут планується проведення майстер-класів і лекцій з історії мистецтв від провідних викладачів художніх вишів та топових дизайнерів.
Анастасія Малкова, комерційний директор групи компаній STONE HEDGE:
— Зараз в бізнес-центрі працює близько 5,5 тис. осіб, для яких доступні інфраструктура і атриумные простору NEO GEO. Більш того, завдяки Pop Up Museum, який обрав наш бізнес-центр для своєї масштабної експозиції, NEO GEO поступово перетворюється в культурний центр тяжіння для жителів Москви.
Комерційні умови NEO GEO
Детальніше про бізнес-центрі NEO GEO — на сайті www.neo-geo.ru
Категория: Недвижимость