NVIDIA пообіцяла революцію у відеоіграх
Опубликованно 23.06.2018 00:30
Компанія NVIDIA розробила нову технологію під назвою "infinite resolution" ("нескінченна дозвіл"), яка дозволить кардинально змінити те, як працюють, виглядають і відчуваються комп'ютерні ігри.
В основі технології використовується векторна графіка — це не звичний для розробників набір пікселів і текстур, а математичні формули, що описують поведінку ліній. Завдяки цьому зображення можна масштабувати нескінченно. В документації компанії NVIDIA описується застосування векторної графіки для створення текстур в комп'ютерних іграх.
Повідомляється, що замість створення і упаковки великого комплекту текстур, розробники ігор зможуть просто описувати текстуру, а не малювати її в графічних редакторах. Технологія "infinite resolution", у свою чергу, на основі цих описів буде генерувати текстуру "на льоту". Дозвіл текстури технологія може вибирати самостійно, що дозволить створювати дуже деталізовані декорації. Єдиним недоліком такого методу будуть підвищені апаратні вимоги.
Ще одним плюсом нової технології можна назвати "захист від старіння" ігор. В якості прикладу можна навести Diablo 2 — спрайт для неї створювалися в часи CRT-моніторів з роздільною здатністю 800х600. Якби гру робили по технології "infinite resolution", то і на сучасних 8k-дисплеях вона виглядала б так само, як і 15 років тому на моніторах того часу.
При створенні ігор за традиційною технологією, дизайнери малюють одну текстуру максимальної якості, але в гру включаються і її копії різного дозволу (720p, 1080p, 1440p, 4K). Враховуючи, що текстурами покриті всі ігрові об'єкти, ігри займають все більше і більше місця на пристроях зберігання. А також це означає, що коли-небудь творці ігор досягнуть стелі — максимально можливого вирішення.
Єдине, що викликає сумніви — так це системні вимоги нової технології. І чи впорається з нею середньостатичний ігровий комп'ютер.
Категория: Новости