Instagram-ріелтор: експерти пояснили користь соцмереж при продажу житла
Опубликованно 28.07.2018 02:55
Використання соціальних мереж при продажу нерухомості збільшує приплив клієнтів і зменшує час експозиції об'єктів. Про це з посиланням на дослідження інших видань і думку опитаних ріелторів повідомляє міжнародне агентство елітної нерухомості Mansion Global.
Дві третини (66%) угод на первинному ринку нерухомості США укладають мілленіали, які воліють шукати нерухомість, досліджувати округу, вивчати об'єкти і спілкуватися з агентами онлайн, сказано в публікації. Мілленіали більше цікавляться масовим сегментом житла, в той час як елітну нерухомість через соцмережі знаходять і набувають в основному люди у віці від 40 років, повідомили Mansion Global опитані ріелтори.
Оголошення, розміщені в соціальній мережі, довше зберігають актуальність, сказано в статті. Онлайн-оголошення можуть оновлюватися і переразмещаться, у той час як реклама у фізичних журналах застаріває через три-чотири тижні, пояснили фахівці.
У соціальних мережах продажу нерухомості є два основних застосування, випливає з публікації. По-перше, фотографії і відео у великій кількості дозволяють клієнту детальніше ознайомитися з будинком і часто замінюють собою фізичний огляд об'єкта. По-друге, соцмережі прискорюють і спрощують спілкування, завдяки чому ріелтори та агентства можуть сформувати особистий бренд і підвищити його впізнаваність, пояснили експерти.
В основному продавці нерухомості використовують Facebook, Instagram і YouTube. Канали про нерухомості в YouTube називаються ріелті-блоги. У грудні 2017 і в липні 2018 року ми зробили огляди найцікавіших російськомовних ріелті-блогів та поспілкувалися з їх творцями.
Категория: Недвижимость