У Росії розробили нову систему віртуальних 3D - VR-турів
Опубликованно 28.10.2018 01:14
Віртуальні 3D-тури як спосіб презентації ще не збудованих об'єктів нерухомості відомі ринку досить давно і використовуються деякими забудовниками та дизайнерами. Найпоширеніша на сьогоднішній день технологія віртуальних турів, заснована на 360-градусних панорамних рендерах, з'явилася і стала набирати популярність на ринку нерухомості в далеких 2000-х роках.
Тоді це була нова і цікава ідея, за допомогою якої квартиру демонстрували до того, як вона була побудована. Минуло багато років, технології просунулися далеко вперед, але використовувані на ринку нерухомості віртуальні тури залишилися без зміни — це також одна точка огляду в центрі простору і дезорієнтуючий перехід в інше приміщення через чорний екран зміни панорами. Такі тури більше не вражають ні клієнтів, ні забудовників.
Довгоочікувана еволюція технології віртуальних турів все-таки відбулася. Російська компанія Biganto Visual створила абсолютно нову систему віртуальної реальності, яка поєднує можливості інших VR-програм і систем. Завдяки високій фотореалістичності, мультиплатформенність і широкому вибору практичних інструментів система віртуальних турів призначена для використання архітекторами, дизайнерами інтер'єрів і забудовниками. При цьому тури Biganto Visual працюють через інтернет-браузер на звичайному комп'ютері і не вимагають установки окремих програм або потужного «заліза».
Сьогодні багато професіоналів ринку нерухомості серед маркетингових інструментів продажів виділяють віртуальні 3D-тури. Це дає перевагу в боротьбі за купівельний інтерес, наочно демонструє потенційним клієнтам додаткові переваги того або іншого об'єкта нерухомості. «Впровадження VR-технологій в компаніях, що спеціалізуються на нерухомості, — це не тільки встановлення софта і створення контенту, це глобальна зміна всього процесу продажів і маркетингових інструментів просування. За фактом наша технологія виступає потужним маркетинговим інструментом, який комерційно ефективний», — говорить засновник компанії Biganto Visual Сергій Казадаєв.
Якою буває віртуальна реальність
Віртуальна реальність активно використовується в Росії для моделювання та презентації інтер'єрів та об'єктів нерухомості. Найчастіше такі системи зустрічаються в офісах продажів забудовників: за допомогою віртуального туру покупці житла можуть оцінити планування, вид з майбутньої квартири, «розставити» меблі і т. д.
Існує кілька варіантів віртуальних презентацій — це панорамні тури на основі 3D-панорам з декількома точками для перегляду, Real-time-рендеринг і тури на ігрових движках Unity або Unreal.
У перерахованих варіантів моделювання віртуальної реальності є свої плюси і мінуси: в основному такі системи або прості та неінформативні, або, навпаки, сверхтребовательны до обчислювальних потужностей.
Наприклад, у турів на основі 3D-панорам відсутня свобода переміщення. Користувач може пересуватися тільки по декількох точках, що не дає належного ефекту занурення в простір. У турах на основі Real-time-візуалізації (така технологія доступна на сайтах багатьох забудовників і агентств нерухомості) можна вільно переміщатися, але ця система має погану візуалізацію, в результаті квартира виглядає як пластилінова або іграшкова.
Якісна картинка, яка дозволяє вільно переміщатися в часі і взаємодіяти з предметами, створюється на ігрових движках Unity або Unreal. Однак ці системи неможливо відтворити в браузері, вони дорого коштують і вимагають тривалого часу для розробки.
Як влаштовані віртуальні тури Biganto
Віртуальні тури, створені на базі Biganto Visual, мають один з найширших функціоналів.
В турах Biganto можна самостійно переміщатися в просторі, обираючи для перегляду будь-яку точку. Творцеві і користувачеві доступний вид на квартиру з далекого кута або з незвичайного ракурсу. Для оцінки планувальних рішень та зручності навігації по простору в презентаціях передбачений об'ємний вигляд зверху. Тут же діє функція включення заздалегідь записаного маршруту — це зручно для демонстрації інтер'єру в офісі продажів забудовника або на виставці нерухомості. Для наочності у віртуальних турах Biganto Visual існує аудіосупровід, з допомогою якого користувач отримає повне уявлення про об'єкт нерухомості.
Віртуальні презентації об'єднуються в мультитуры — ця опція дуже важлива для дизайнерів і архітекторів, щоб наочно демонструвати етапність. Наприклад, можна зробити кілька варіантів планування або показати квартиру в бетоні, а потім — готове рішення з меблями і предметами інтер'єру. Крім того, у користувача є можливість створити наскрізний тур, а саме «прогулятися» не тільки за прибудинкової території, зайти в холи і навіть ліфти, але і побувати в своїй квартирі і оцінити майбутній вигляд з вікна.
За допомогою технології Biganto Visual можна взаємодіяти з простором і будь-який об'єкт в квартирі (меблі або матеріали оздоблення, декору) зробити кликабельним. Це дозволяє демонструвати інформацію аж до посилань на магазини, що пропонують предмети інтер'єру, що також зручно для дизайнерів, і для замовників. Інший інструмент взаємодії з віртуальним простором — рулетка. З її допомогою можна розрахувати параметри оздоблювальних матеріалів, прикинути розстановку меблів і т. д.
У віртуальних турах Biganto Visual можна взаємодіяти з предметами, наприклад, дізнатися ціну (Фото: Biganto Visual)
У чому зручність для професіоналів
Технологія Biganto Visual може добитися справді якісною фотореалістичності віртуального тура, 3D-моделі будуються на основі проектних креслень або дизайн-проектів.
Крім того, система Biganto Visual дозволяє не тільки створювати віртуальну реальність з детальними 3D-зображеннями і високо проробленими текстурами, але і переглядати об'єкти на всіх пристроях без винятку (комп'ютерах, планшетах, смартфонах). Для багатьох професіоналів ринку нерухомості це є необхідною умовою — часто презентацію об'єкта треба провести «тут і зараз», без підготовки і обладнання. Втім, 3D-тур можна провести і в VR-окулярах — багато забудовників вже використовують для цього системи HTC Vive і Oculus Rift, а також кардборды для мобільних телефонів. У цьому випадку бінокулярність в VR-режимі помітно збільшує об'ємність картинки і підвищує реалістичність дрібних об'єктів і дзеркальних поверхонь.
Серед інших професійних функцій системи Biganto Visual — можливість розміщення презентацій на сайтах (через iFrame), а також створення гіперпосилань на будь-яке місце у віртуальному 3D-турі.
Технологія Biganto вже використовується деякими великими гравцями ринку будівельної сфери житлової та комерційної нерухомості. Віртуальні презентації Biganto Visual доступні, наприклад, на сайті забудовника великого ЖК Румянцево (Нова Москва). На промосайте забудовника можна переглянути віртуальний тур в будь-якій вільній квартирі і навіть оцінити реальний вигляд з вікон.
«Рано чи пізно ринок нерухомості все ж прийде до того, що віртуальні тури і VR-інструменти будуть в арсеналі кожного гравця ринку, особливо тих, хто цінує споживача, дорожить своєю репутацією, йде в ногу з часом, випереджаючи і перевершуючи конкурентів. А завдяки бурхливому розвитку новітніх технологій стало можливим більш комфортно і зрозуміло занурюватися у світ віртуальної реальності без вагомих фінансових втрат», — резюмує Сергій Казадаєв.
Детальніше про віртуальні тури Biganto Visual
Категория: Недвижимость