За три роки в Москві стало в 3,5 рази більше магазинів здорового харчування
Опубликованно 14.12.2018 00:32
Продуктовий ритейл в форматі фермерських ринків і магазинів здорового харчування показав найвищі темпи відкриття нових точок. Їх число виросло в 3,5 рази за три роки — з 209-і до 714-в. Про це йдеться в дослідженні міжнародної консалтингової компанії Knight Frank, в якому проаналізовано розвиток продуктових мереж в столичному стріт-ритейлі в межах МКАД з 2015 року.
Для порівняння: за цей період кількість супермаркетів і міні-маркетів у стандартному форматі зросла в 1,7 рази (з 2,2 тис. до 3,8 тис. торгових точок).
Аналітики компанії відзначають, що темпи закриття продуктових точок значно поступаються темпів їх приросту. В цілому за три роки в столиці закрилося 609 торгових точок, а відкрилося 2 тис. — таким чином, число магазинів мережевих ритейлерів досягло 4,5.
З 2015 року припинили своє існування 12 мережевих брендів, при цьому на ринок вийшли сім нових гравців (138 магазинів), говориться в дослідженні. При цьому у форматах «здорове харчування» та «фермерські продукти» у столиці з'явилося три нових бренду — LavkaLavka, «Фреш Маркет 77», «Ближні гори» з загальною кількістю 19 магазинів. За оцінкою Knight Frank, сьогодні на ринку представлено сім мережевих брендів здорового харчування, або 714 магазинів, що складає 16% від загального обсягу торгових точок продуктового ритейлу.
Тема здорового харчування тільки набирає популярність, а середній чек в подібних магазинах вище, тому, найімовірніше, подальший розвиток формату ми побачимо в спальних районах, прогнозує директор напрямку стріт-ритейлу компанії Knight Frank Вікторія Камлюк.
Сьогодні у форматі здорового харчування в Москві найбільша мережа — «ВкусВилл». З 2015 року вона зросла майже в десять разів по кількості магазинів (з 51 до 480 точок). За оцінкою аналітиків компанії, це самий потужний ріст серед усіх продуктових ритейлерів на московському ринку.
Інші гравці в даній ніші, згідно з дослідженням, також впевнено розширюються, але більш скромними темпами. За три роки жоден з гравців не закрив свої мережі. За даними Knight Frank, мережа «Мясновъ» збільшила кількість своїх торгових точок на 25% (з 150 до 200 точок), «Місто-Сад» — з двох до семи точок, LavkaLavka — з одного до семи, «Фреш Маркет 77» відкрив шість нових магазинів, «Ближні гірки» — з трьох до шести, «Углече Поле» — з двох до п'яти. Всі магазини в даній ніші представлені невеликими форматами до 350 кв. м, наголошується в дослідженні.
Категория: Недвижимость