Архсовет Москви відправив на доопрацювання проекти двох станцій метро
Опубликованно 17.12.2018 00:30
Дизайн-проекти двох станцій Великої кільцевої лінії метро (БКЛ) «Друкарі» і «Текстильники» відправили на доопрацювання. Таке рішення ухвалили сьогодні на засіданні Архсовета Москви, повідомляється в прес-релізі Моськомархитектури. Замовником дизайн-концепцій станцій виступило АТ «Мосинжпроект», а автором — ВАТ «Ленметрогипротранс».
У представлених концепціях, на думку експертів, більше уваги приділено зовнішньому вигляду, ніж логістики та комфорту пасажирів. «За цим станціям дуже багато зауважень. Це складні вузли, величезний трафік людей і значення станцій дуже велике, тому будемо далі з колегами працювати над дизайном та повторно дивитися проекти», — резюмував головний архітектор Москви Сергій Кузнєцов.
Члени Архсовета попросили опрацювати наземну інфраструктуру пересадковою станції «Друкарі» і зазначили, що запропоновані варіанти внутрішнього дизайну позбавлені новаторських ідей, а колони на станції можуть заважати пасажиропотоком. Авторам проекту запропоновано розглянути більш прості варіанти оформлення станції, йдеться в прес-релізі. Експерти також запропонували проектувальникам прагматичніше підійти до проекту станції «Текстильники» — зробити дизайн більш спокійним, приділити більше уваги тому, як цим будуть користуватися люди.
Раніше Архсовет Москви затвердив дизайн станції БКЛ «Нижні Мневники». Вона буде виконана в стилі авангарду. Також Москомархитектура затвердила дизайн-проект станції «Шереметьєвський» в районі Мар'їна Роща, «Вулиця Народного Ополчення» в районі Хорошево-Мневники, «Кленовий бульвар» і «Нагатінський затон».
Вартість будівництва БКЛ може скласти близько 380 млрд руб. Велике кільце метро може стати найдовшим у світі, обігнавши нинішнього чемпіона — другу кільцеву лінію пекінського метро (57 км). На ній будуть 31 станція й два електродепо. Нову кільцеву лінію планують збудувати до кінця 2021 року.
Категория: Недвижимость