Влада Москви не планують зносити монорейка
Опубликованно 10.02.2019 00:30
У Москві не будуть демонтувати монорельсову транспортну систему. Її планують пов'язати з існуючої трамвайної мережею. Про це заявив заступник мера Москви з питань містобудівної політики і будівництва Марат Хуснуллін, повідомляє «РИА-Нерухомість».
Чиновник назвав проект монорейки, який прокладений від ВДНГ до станції метро «Тімірязєвська», історичною спадщиною, який у свій час був інноваційним. За його словами, трамвай не може ходити туди-сюди як човник, тому влада Москви в першому півріччі 2019 року опрацюють можливість пов'язати монорейка з існуючої трамвайної мережею. «Це буде працювати і, з урахуванням реновації, стане затребуваним», — вважає Хуснуллін.
Влітку цього року столична градостроительно-земельна комісія прийняла рішення про демонтаж монорейки. Влада Москви планували переобладнати частину монорельсової естакади, яка частково дублює трамвайну лінію на вулиці Академіка Корольова, в трамвайні колії. Серед варіантів розглядали продовжити існуючу трамвайну лінію і з'єднати її з Краснопресненській гілкою.
Російське архбюро Wowhaus запропонував створити на місці монорейки надземний парк довжиною майже 5 км за подобою відомого проекту «Хай-Лайн» в Нью-Йорку.
Як пропонували переробити московський монорельс
Московський монорельс з'єднує станції метро «Тімірязєвська» і «ВДНХ», розташовані на сусідніх лініях. Архітектори пропонують спустити монорейкову дорогу вниз і пов'язати її з трамвайною лінією. Схожий проект реалізований в Нью-Йорку, де на місці залізничної естакади був створений ландшафтний парк «Хай-Лайн» протяжністю 2,3 км
Категория: Недвижимость