День в історії: Острів Різдва і перший політ Руслана


Опубликованно 27.02.2019 00:32

День в історії: Острів Різдва і перший політ Руслана

Острів Різдва

У 1777 році капітан Джеймс Кук і його кораблі «Резольюшн» і «Діскавері» відкривають острів, який 2 січня Кук називає островом Різдва.

Перебуваючи на цьому острові, експедиція спостерігала сонячне затемнення.

Острів Різдва - найбільший в світі атол площею 321 км2 (площа суші). На острові одна з найвищих концентрацій морських птахів у світі. На атолі п'ять закритих територій.

Під час Другої світової війни острів був зайнятий союзними військами, були побудована злітно-посадкова смуга. У 1956-1958 роках в 50 км від острова Великобританія проводила випробування ядерної зброї. Багато споруди були зруйновані, але збережена інфраструктура дозволила зробити з Кірітіматі адміністративний центр островів Лайн.

Острів Різдва має двох представників у парламенті країни. Тут також знаходиться Міністерство островів Лайн і Фенікс.

Перший паровий автомобіль

У промисловому містечку Камборн на південно-заході Англії механік-конструктор Річард Тревітік (1771-1833) продемонстрував перший паровий автомобіль. Розрахована на вісім пасажирів машина приводилася в рух паровою машиною з одним горизонтальним циліндром і котлом високого тиску на рамі між двох величезних задніх коліс. Вугілля в котел підкидав стояв на запятках кочегар. Зазнали численні удосконалення паромобили аж до 1910-х років надавали серйозну конкуренцію автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння.

Перший політ Руслана

Перший політ був запланований на 24 грудня 1982 року. Було виконано кілька швидкісних пробіжок, потім стали чекати поліпшення погоди. Через дві години стало распогаживаться, і екіпаж, у складі: заводські льотчики-випробувачі в. І. Терський і А. В. Галуненко, штурман А. П. Піддубний, бортінженери В. М. Комірів і А. М. Шулещенко, радист М. А. Тупчієнко підняли машину в повітря. Протягом години була виконана програма по визначенню основних параметрів стійкості і керованості. У першому польоті Ан-124 супроводжував L-39, пілотований С. А. Горбиком і С. В. Максимовим.

Однак, на посадці, відразу після торкання ЗПС почалася сильна тряска. Це був ефект шиммі стійок шасі. Від вібрації зруйнувалися одна стулка шасі і кілька тяг.

Вже через місяць був виконаний другий політ. До вересня 1983 року літак проходив у Гостомелі перший етап льотно-конструкторських випробувань.

Нагадаємо, днем раніше ми згадували відкриття супутник Сатурна і першу радиопередачую.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на сторінку Bigmir)net на Facebook: facebook.com/bigmir.net.



Категория: Новости