Нейронна мережа придумала новий вид спорту


Опубликованно 28.04.2019 00:38

Нейронна мережа придумала новий вид спорту

Американське рекламне агентство AKQA представило спидгейт (speedgate) — перший вид спорту, правила якого створені штучним інтелектом. Алгоритм, який написав правила гри, заснований на рекурентної нейромережі, яка навчалася на текстової інформації про 400 вже існуючих видах спорту. Детальніше про це можна прочитати на сайті проекту.

Сучасні методи автоматичної обробки природної мови дозволяють при наявності достатнього обсягу даних — створювати нові тексти на основі вже існуючих. Так, розробники з MIT вже кілька років використовують нейромережі для створення, наприклад, страшилок, а також використовують записи з тематичного розділу на Reddit для генерування описів плям Роршаха.

Розробники AKQA вирішили використовувати нейромережа для створення нового командного виду спорту на основі інформації про вже існуючих. Для цього вони використовували текстовий опис правил 400 видів спорту — всього вийшло близько 7300 рядків з окремими правилами. На основі цих правил рекурентна нейромережа потім створила свої: вийшло близько 1000 нових правил спортивних змагань. Після цього команда розробників вивчила їх вручну і випробувала окремі отримані види спорту (наприклад, один з можливих варіантів — американський футбол в мілкому басейні) на справі, після чого зупинилися на спидгейте.

Згідно з правилами цієї гри, в змаганні беруть участь дві команди по шість чоловік (три форварда і три захисника). На поле довжиною близько 55 метрів виставлені ворота (два на кінцях поля і одна посередині), зазначені двома вертикальними балками: ворота відкриті для потрапляння з обох сторін. Гра починається з того, що гравець однієї з команд (перша команда вибирається підкиданням монетки) вибиває м'яч через центральні ворота, після чого завдання команди — потрапити якомога більше разів по воротах супротивника, уникаючи центральних воріт. За кожне попадання команді нараховується два очки, а у разі, якщо попадання подвійне (відразу ж після потрапляння інший учасник команди забиває м'яч ще раз рикошетом) — ще три очки; перетин кордонів центральних воріт вважається порушенням, а також гравцям забороняється штовхатися та штурханами. В якості м'яча використовується м'яч для регбі: ще один важливий момент гри полягає в тому, що рухатися м'яч повинен кожні три секунди. Всього один матч складається з трьох семиминутных періодів з двухминутными перервами: у разі нічиєї призначається додатковий час (три трихвилинних періоду гри з перервами в одну хвилину).

Для спидгейта також створили офіційний логотип — для цього розробники скористалися генеративно-змагальної мережею, яку навчили на 10 тисячах зображень логотипів спортивних команд. Зараз ведуться переговори про створення ліги зі спортивною організацією Oregon Sports Authority, а також розробники агітують бажаючих створювати свої команди. Детальну інформацію про правила гри і те, як створити поле, можна знайти на сайті, присвяченому грі.

Зрозуміло, у спорті нейромережі застосовуються не тільки для створення нових видів гри. У 2017 році, приміром, на траєкторіях професійних футболістів у матчах Європейської ліги УЄФА алгоритм навчили аналізувати стратегію і поведінку гравців у командних видах спорту.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що нейронні мережі Google навчилися шифруватися від сторонніх.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на сторінку Bigmir)net на Facebook: facebook.com/bigmir.net.



Категория: Новости