Коли найдешевше купувати побутову техніку та електроніку
Опубликованно 04.06.2019 00:20
Коли купувати кондиціонери та обігрівачі
Попит народжує пропозицію, а при високому попиті виробники і постачальники можуть собі дозволити завищувати ціну, особливо коли товар стає вкрай необхідним.
Це просте правило пояснює зростання цін на сезонну техніку. У літню спеку власники квартир, швидше за все, задумаються про кондиціонері, адже взимку витрачати велику суму на непотрібну зараз річ не хочеться. Попит на кондиціонери в літній період збільшується в кілька разів. Те ж стосується і домашніх обігрівачів — їх починають активно купувати у вересні, коли опалювальний сезон ще не почався, а температура на вулиці опускається нижче нуля, і в квітні, якщо перестали топити, а на вулиці ще прохолодно. Звичайно, не варто чекати осінніх холодів, якщо спека в квартирі мучить вже зараз, але бажано подумати про ці витрати заздалегідь і купувати кондиціонери взимку, а обігрівачі — влітку.
Коли купувати комп'ютери і ноутбуки
Покупка комп'ютера, планшета або ноутбука теж залежить від сезону. Деякі продавці штучно завищують ціни перед святами, щоб потім «здивувати» клієнтів знижками, з якими товар коштує так само, як в звичайний час. Якщо хочете купити цифрову техніку в подарунок, намагайтеся зробити покупку за місяць до державних свят — Нового року, 23 Лютого, 8 Березня, 1 Вересня. До речі, перед вереснем ціни на електроніку також часто підвищуються, тому що вона потрібна учням і студентам. Ще один лайфхак: не бігти за свіжими моделями відразу після їх анонсування. У більшості випадків нова версія одного і того ж товару в лінійці не сильно відрізняється по функціоналу від попередньої, а коштувати він буде на 15-20% дорожче. Почекайте виходу чергового флагмана або зверніть увагу на попередника вподобаної моделі комп'ютера. У середньому дорога техніка значно втрачає в ціні через півроку після появи на прилавках.
Коли купувати фотоапарати і телевізори
Фотоапарат середньостатистичному покупцеві потрібні у відпустці. А більшість відпусток росіян припадають на період з червня по вересень. Саме з жовтня помітно падають ціни на недорогі цифрові фотоапарати для любителів і початківців. Дорогі професійні моделі об'єктивів фотоапаратів і при цьому рідко дешевшають, адже вони потрібні фотографам і операторам, які використовують техніку незалежно від пори року. А якщо ви хочете купити телевізор, то осінь і початок зими — невідповідний для цього час. Люди менше часу проводять на вулиці, в поїздках і прогулянках, все частіше віддаючи перевагу тихі сімейні і дружні вечори за переглядом фільмів, тому попит на телевізори зростає. Їх вигідніше купувати в кінці весни — початку літа.
Коли купувати пральні машини та холодильники
Велику побутову техніку найчастіше купують в нову квартиру замість старої. Як правило, попит на неї зростає в травні з початком дачного сезону. Холодильники часто купують влітку, коли старі моделі не справляються з високими температурами повітря, а людям ще потрібно зберігати продукти і частіше хочеться холодних напоїв. Холодильник змушений працювати на максимумі, що призводить до частих поломок. Також у спеку зростає попит на морозильні камери, в тому числі для комерційного використання — в липневу спеку продавці морозива завжди напоготові. Пральні машини теж міняють сезонно і з причини поломок, які найчастіше виникають у період активного використання влітку. Тоді одяг потрібно прати частіше або завантажити машинку на кілька циклів білизною, привезеним з відпустки. До того ж влітку часто влаштовують прання чохлів, килимків і покривал.
Як знайти самі низькі ціни
Завдяки інтернету зручно порівнювати вартість товарів і послуг. Деякі сайти пропонують цю опцію в онлайн-магазині, інші допомагають порівнювати техніку від різних продавців. Зараз магазинах невигідно робити великі накрутки, їм набагато важливіше зберегти конкурентоспроможність і лояльність покупців. Тому, перш ніж купити вподобаний пилосос, порівняйте варіанти комплектації, ціни і відгуки на декількох сайтах, простежте зміни ціни за період від місяця до півроку, якщо покупка не термінова. Агрегатори типу «Яндекс.Маркет» і Biglion отримують інформацію безпосередньо від магазинів, через них ви швидше за все отримаєте дані про знижки, якщо не підписані на розсилки безпосередньо від компаній-продавців.
Як не пропустити знижки
У великих роздрібних магазинів залишається зіпсована, морально застаріла техніка. Найчастіше це телевізори, мікрохвильові печі, міксери і ноутбуки, які стояли на вітрині. Покупці їх щодня тестують, тому на деяких залишаються подряпини, відриваються ручки, сколюються краю. При цьому техніка залишається працює, нею можна користуватися, якщо вас не бентежить злегка пошарпаний вигляд. Такі моделі в подальшому продаються з великими знижками, а деякі мережі відкривають окремі дисконт-магазини, ціни в яких в чотири-п'ять разів нижче вартості тих же моделей в основних залах. Відповідь на питання «Коли купувати?» тут буде залежати від маркетингової стратегії компанії, але в дисконті можна уточнити, як часто у них бувають постачання чергової партії товарів зі знижками, а іноді і залишити заявку на потрібну вам річ. У магазині, де знижок немає, продавці часто йдуть назустріч і вказують, як можна замовити чи в якому магазині мережі дешевше купити вподобаний товар. До речі, до неліквід відносять витратні матеріали і аксесуари для техніки, тут вони обійдуться покупцеві набагато дешевше.
Коли відправлятися за покупками
Сезонний фактор треба розглядати стосовно конкретного виду техніки. Але існують і загальні правила, коли магазини влаштовують розпродажі більшості позицій в каталозі, акції та знижки: наприклад, перед Новим роком. Це пов'язано з бажанням продавця «закрити рік» з найбільшою прибутком, а також продати більше товару в період купівлі подарунків та отримання річних премій на роботі. Але тут важливо переконатися, що знижка не формальна, написана поверх перекресленою величезної ціни, як часто надходять недобросовісні продавці в період «чорної п'ятниці». Що стосується дня тижня, то в п'ятницю багато магазинів роблять максимальну знижку на товар, щоб залучити відвідувачів, у яких кінець робочого тижня не асоціюється з вечірнім походом по магазинах. Знижки встановлюють в середньому на тиждень. При цьому у вихідні щось з найбільш вигідних пропозицій вже куплять. Якщо хочете вибирати з безлічі моделей, йдіть у магазин у п'ятницю після роботи.
Категория: Недвижимость