Alexa, зітри! Amazon зберігає записи розмов користувачів вічно
Опубликованно 15.07.2019 00:20
Сенатор Кун від штату Делавер направив у травні лист главі Amazon Джефф Безосу з питанням, наскільки довго компанія зберігає запису голосових взаємодій клієнтів з Alexa. У відповіді йшлося, що компанія зберігає записи протягом необмеженого часу, і видаляє їх тільки якщо користувач видаляє їх вручну. Листування потрапила в руки журналістів CNET.
У листі було сказано, що Amazon пере розшифровки «з усіх основних запам'ятовуючих пристроїв Alexa». Але деякі записи розмов компанія зберігає, навіть якщо користувач видаляє аудіофайл.
Компанія продовжує зберігати певні записи — приміром, коли користувачі просять «Алексу» оформити підписку на Amazon Music Unlimited, розмістити замовлення на Amazon Fresh, викликати таксі у ?ber або Lyft або придбати новий навик. Також сюди відносяться прохання поставити будильник і нагадування про дні народження або зустрічі.
"Клієнти не хотіли б і не чекають, що ми видалимо голосові записи вказаних даних або перешкодимо Алекса виконати поставлене завдання", — йдеться в листі.
Крім цього, у Amazon пояснили, що навчають Алексу за допомогою записів цих розмов і їх розшифровок. Як повідомляв Bloomberg в квітні, в компанії працюють тисячі співробітників зі всього світу, які прослуховують аудіозаписи, отримані з розумних колонок Echo.
Заява Amazon, що компанія «робить зусилля, щоб ці розшифровки не залишилися ні в яких інших системах зберігання інформації Alexa», не додало сенаторові Куну впевненості. Він все большесомневается в конфіденційності спілкування з голосовими помічниками. «Неясно, в якому масштабі компанія ділиться цими даними з третьою стороною і як ця третя сторона використовує і контролює цю інформацію», — заявив Кун в блозі Facebook. Він має намір продовжити роботу з споживачами і компаніями, щоб знайти найкращі спосіб захисту особистої інформації американців».
На думку деяких аналітиків, Amazon, Google та інші ІТ-гіганти хочуть отримати повний доступ до персональних даних користувачів, не обмежуючись відомостями від смартфонів і ноутбуків. І пристрої розумних будинків — замки, лампочки, телевізори — надають їм всі ці дані.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Amazon став найціннішим брендом.
Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на Bigmir)net на Facebook і Telegram.
Категория: Новости