Брокерська компанія створила голосового помічника для офісних співробітників
Опубликованно 29.07.2019 00:32
Міжнародна брокерська та консалтингова компанія JLL створила додаток для смартфонів на основі технології штучного інтелекту, яке покликане спростити виконання побутових завдань для офісних співробітників. Про це повідомляється в прес-релізі компанії.
Взаємодія з додатком під назвою JiLL здійснюється голосом або текстовими командами. Платформа допоможе знайти вільну переговорну і робоче місце, визначити місце розташування колеги, а також організувати наради та зустрічі, йдеться в повідомленні.
JiLL дозволить кожному працівнику отримати доступ до адміністративного ресурсу всієї компанії. У ньому зібрані дані про офісних об'єктах і типових діях, які вчиняють співробітники на робочих місцях. Вся ця інформація дозволяє створити персоналізований інтелектуальний інтерфейс, випливає з прес-релізу.
Платформа автоматично поєднується з такими програмами, як календарі, системи бронювання кімнат, замовлення послуг і управління офісом, з датчиками використання простору. Це допомагає адаптувати параметри під свої вимоги і потреби, пояснюють брокери.
До кінця 2019 року голосовий помічник стане доступний всім користувачам в США. В інших країнах програма буде впроваджуватися з 2020 року, уточнюється в прес-релізі.
Категория: Недвижимость