ВЦИОМ назвав частку задоволених послугами ЖКГ росіян
Опубликованно 02.09.2019 00:16
Близько 60% російських громадян задовольняє якість житлово-комунальних послуг, що на одну п'яту перевищує показник дев'ятирічної давності (39%). Відповідні дані опитування наводяться на сайті Всеросійського центру вивчення громадської думки (ВЦВГД).
В опитуванні взяли участь 1,6 тис. громадян старше 18 років. Аналітики проводили інтерв'ю по телефону 1 липня 2019 року, пояснюється в матеріалах ВЦВГД.
Майже 82% опитаних заявили, що за останній рік не відбулося значних змін у сфері електропостачання, холодного водопостачання (73%), опалення (61%) та газопостачання (60%). При цьому 17% підкреслили, що якість ремонту та утримання житла стало гірше. Ситуація з вивезенням сміття, на думку 18% громадян, за рік, навпаки, покращилася, йдеться в дослідженні.
Якість роботи керуючих компаній (КК) влаштовує 49% російських громадян. При цьому 43% опитаних не знають назви свого КК, ще 20% заявили про відсутність такої компанії, випливає з матеріалів ВЦВГД.
Близько 57% російських громадян ретельно стежать за витрачанням енергоресурсів і завжди економлять їх споживання, повідомили аналітики ВЦВГД. При цьому 16% росіян заявили, що сфера ЖКГ є однією з найбільш корумпованих галузей.
Чверть росіян висловили невдоволення високими тарифами на ЖКП, повідомляли раніше експерти. Наші співвітчизники поскаржилися на високі тарифи і незадовільна якість послуг, а також заявили, що регулярно стикаються з проблемами з керуючими компаніями.
Категория: Недвижимость