Amazon став найціннішим брендом


Опубликованно 09.09.2019 00:22

Amazon став найціннішим брендом

Фахівці WPP і Kantar опублікували 12 редакцію щорічно оновлюваного списку найцінніших світових брендів, який називається BrandZ і включає 100 позицій.

Перше місце в списку займає Amazon. Вартість цього бренду за рік зросла на 52% і досягла 315,5 млрд доларів.

У минулому у Amazon було третє місце, після Google і Apple. Зараз Apple все так само знаходиться на другому місці з показником 309,5 млрд доларів, що на 3% вище торішнього. Вартість Google — майже така ж, 309,0 млрд доларів, але зараз їй відповідає третє місце. Бренд Microsoft зберіг за собою четверте місце, за рік подорожчавши на 25%, до 251,2 млрд доларів.

Уточнимо, що в списку враховується саме цінність бренду, а не ринкова капіталізація. Якщо говорити про ринкову капіталізацію, лідером є Microsoft з показником близько 1 016 млрд доларів. На другому місці — Amazon вартістю 916 млрд доларів, далі Apple вартістю 751 млрд доларів і Google вартістю 750 млрд доларів.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Apple втратила звання найдорожчої компанії.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на Bigmir)net на Facebook і Telegram.



Категория: Новости