Московський комітет з туризму назвав найбільш фотографовані місця столиці


Опубликованно 06.10.2019 00:48

Московський комітет з туризму назвав найбільш фотографовані місця столиці

Діловий центр «Москва-Сіті» — саме фотографоване місце в столиці. До такого висновку прийшли в столичному комітеті з туризму, в якому проаналізували кількість «адресних» хештегов в Instagram. Хештег #москвасіті набрав в цій соціальній мережі понад 4,8 млн публікацій, в той час як з хештегом #redsquare і #кремль сукупно опубліковано близько 4,13 млн фото і відео.

Діловий центр «Москва-Сіті» в районі Пресненской набережній названий однією з новітніх пам'яток міста. «Це вже сформований діловий район з особливою середовищем. Тут розташовані офіси та квартири, дорогі ресторани і магазини», — йдеться в повідомленні на офіційному сайті столичної мерії. «Фотографії червоних веж Кремля з курантами, храму Василя Блаженного, Кремлівської стіни Инстаграме» — вірний спосіб показати передплатникам, що ви перебуваєте в російській столиці. Це такі ж безпомилково впізнаються символи, як Ейфелева вежа або Біг-Бен», — сказано в рейтингу.

На третьому місці за публікаціями в Instagram в Москві знаходиться ВДНГ. Число публікацій у «Инстаграме» з хештегом #вднг перевищило 1,9 млн.

На четвертому і п'ятому місцях — висотка МДУ і вулиця Арбат — 800 і 840 тис. публікацій відповідно. Далі в рейтингу комітету з туризму розташувалися парк Перемоги на Поклонній горі (#паркпобеды — 512 тис. публікацій, #поклоннаягора — 118 тис. постів), Царицино (641 тис. публікацій), Коломенське (391 тис.), Великий театр (333 тис.) і Ізмайлово (330 тис.).

За минулий рік Москву відвідали 23,5 млн туристів, з яких 5,5 млн — іноземці. Порівняно з 2010 роком потік гостей збільшився на 84%. З ростом числа туристів збільшується і кількість фотографій столиці в соціальних мережах, йдеться в повідомленні комітету з туризму.



Категория: Недвижимость