Аналітики назвали головні проблеми комунальної галузі
Опубликованно 26.12.2019 00:32
У третьому кварталі 2019 року головною проблемою комунального сектору виявилося незадовільний стан, утримання і поточний ремонт житлових будинків (1,2 тис. скарг). Про це повідомляє «Российская газета» з посиланням на «ЖКГ Контроль» і гарячі лінії регіональних центрів громадського контролю у комунальній сфері.
Ця група скарг на протязі довгого часу перебувала на другому місці, поступаючись лідерством необґрунтованим комунальним платежам, на які в третьому кварталі поточного року довелося 993 скарги. На третьому місці — управляють багатоквартирними будинками компанії (765 скарг), уточнюється в матеріалі.
Четверте місце займає капітальний ремонт багатоповерхівок — 674 скарги. Далі йдуть незадовільний благоустрій території (479 скарг), поводження з комунальними відходами (363 скарги) та незадовільна якість комунальних послуг (361 скарга), випливає з публікації.
Систему послуг ЖКГ в своєму районі 15% опитаних росіян раніше оцінили як погану, а 4% — як дуже погану. Про це повідомили аналітики дослідницького холдингу «Ромир».
Категория: Недвижимость