Як влаштовані офіси «Вежі міністерств» в «Москва-Сіті»
Опубликованно 29.12.2019 00:04
У хмарочосі «Вежа міністерств», розташованому в Московському міжнародному діловому центрі (ММДЦ) «Москва-Сіті», куди в 2019 році переїхали кілька міністерств і відомств, за кілька місяців під ключ створено комплексне високотехнологічне ІТ-простір.
Новий офіс відповідає всім світовим вимогам і нічим не поступається штаб-квартир великих корпорацій. Справа не тільки в дизайні і ергономіці, «Вежа міністерств» повністю обладнана усіма актуальними цифровими рішеннями, без яких неможливо уявити сучасний офіс. Все зроблено так, щоб робочі процеси можна було вести в режимі онлайн — швидко і просто. Наявність такого просунутого офісу дозволяє відомствам не тільки економити на експлуатації приміщень, але і підвищувати свою конкурентоспроможність як роботодавців, особливо в очах молоді.
Розповідаємо в подробицях про рішення для створення цифрового офісу майбутнього, в якому враховані всі вимоги роботодавців та працівників.
«Вежа міністерств» в «Москва-Сіті»
Хмарочос «IQ-квартал» в «Москва-Сіті» викуплений державою (в особі БУДИНОК.РФ) з метою створення єдиного робочого простору для міністерств. Переїзд відомств в одну вежу задуманий для економії бюджету та підвищення ефективності роботи держорганів.
Навесні 2019 року в висотку почали заїжджати працівники Мінекономрозвитку і Мінпромторгу, пізніше — Мінкомзв'язку, Росстандарту, Росаккредитации і Ростуризму. У даний момент завершується переїзд Федерального казначейства.
Загальна кількість співробітників, які переїхали в хмарочос (урядовий комплекс отримав назву «Вежа міністерств»), складе близько 5,5 тис. осіб.
Створення сучасної інфраструктури, що відповідає світовим стандартам в області надійності експлуатації та інформаційної безпеки, а також проведення міграції ІТ-інфраструктури і сервісів держорганів уряд Росії доручило «Ростелекому».
Вид на комплекс «IQ-квартал» в ММДЦ «Москва-Сіті» (Фото: Євген Розумний / Відомості / ТАСС)
Комплексні роботи щодо створення цифрового мегаофиса в «Вежі міністерств» пройшли в самі короткі терміни. «Ростелеком» створив в хмарочосі автоматизовані робочі місця, оснастив мультимедіа понад 200 переговорних кімнат, організував канали передачі даних, системи IP-телефонії. Забезпечена експлуатація інтелектуальної системи відеоспостереження та системи контролю віддаленого доступу, мережі Wi-Fi.
В результаті вийшов офіс, в якому створені всі цифрові умови для ефективної роботи величезної кількості фахівців. Розглянемо реалізовані ІТ-рішення по порядку.
Робочі місця
«Ростелеком» повністю укомплектував автоматизованими робочими місцями всіх 5,5 тис. співробітників. Вони включають комплект цифрового обладнання: персональний комп'ютер і монітор, телефонний апарат, а також периферійні пристрої. На комп'ютерах встановлено все потрібне для роботи офісне програмне забезпечення, підключені необхідні сервіси, проведена інтеграція з інформаційними системами. Забезпечений доступ в інтернет з антивірусної і антиспам-захистом.
В залежності від категорії користувача розрізняється комплектація робочого місця, а також рівні доступу до інформаційних систем і ресурсів. Компанія здійснює постійний моніторинг роботи техніки та оперативно проводить заміну у разі необхідності.
На всій території комплексу є надійний і захищений високошвидкісний доступ в інтернет через Wi-Fi з системою ідентифікації гостей.
Переговорні кімнати
Всі переговорні кімнати включені у систему онлайн-бронювання, оснащені конференц-телефоном. У більшості переговорних приміщень розміщені відеостіни або ЖК-панелі, системи аудіо - та видеопротоколирования, відеоконференцзв'язку та озвучення. В переговорних кімнатах для заходів високого рівня встановлені конгрес-системи і системи бездротової передачі контенту.
Дата-центр і хмарні рішення
У будівлі розташований технологічний дата-центр сумарною потужністю 200 кВт. Для розміщення інформаційних систем відомств, чутливих і користувальницьких даних, «Ростелеком» надає послуги хмарного сховища на базі власного резервний дата-центру.
В рамках наступного етапу реалізації проекту буде забезпечена міграція обладнання та інформаційних систем у власний центр обробки даних «Ростелекома», де вже підготовлена необхідна обчислювальна інфраструктура. Пілотним відомством, яке вже перевезло свої системи в дата-центр, стало Федеральне агентство з туризму.
Централізована система друку
На кожному поверсі Вежі міністерств» організовані спеціальні приміщення (усього їх 80), в яких встановлені багатофункціональні пристрої. Ресурсу техніки вистачить, щоб щорічно друкувати по 25 млн кольорових і чорно-білих аркушів різних форматів. Створена єдина система безпечної друку і сканування з аутентифікацією співробітника по карті-пропуску або ПІН-коду. Багато в чому завдяки цьому офіс можна назвати «зеленим» — більшість рішень відповідає всім екологічним вимогам і за рахунок централізації дозволяє економити ресурси, починаючи з паперу.
Кіберзахист і контроль доступу
Хмарочос — урядовий комплекс, а значить повинен бути надійно захищений як в реальному, так і віртуальному світі.
Всі ІТ-рішення в «Вежі міністерств» зроблені на базі обладнання і вітчизняних виробників. Додатково створена кіберзахист від масових або цілеспрямованих зовнішніх загроз, а також захист від внутрішнього порушника та витоків інформації. «Ростелеком» підключив вежу до власного центру моніторингу кібербезпеки, де в цілодобовому режимі працюють понад 300 фахівців.
Для забезпечення фізичної безпеки використовуються багаторівневі системи контролю доступу, офісні простору.
Техпідтримка
У комплексі створена повноцінна сервісна служба з 79 співробітників, включаючи фахівців з підтримки ІТ-інфраструктури, мережі передачі даних, телефонії, друку, інформаційної безпеки та ін
Для оперативного реагування на звернення користувачів працює система HelpDesk, основне завдання якої — не упустити жодного звернення і завжди давати чітке уявлення про хід виконання робіт по заявках.
Внутрішній портал
Запущений внутрішній інформаційний портал, доступний з усіх 5,5 тис. робочих місць урядового комплексу. На порталі кожен співробітник може забронювати переговорні та мультимедійні кімнати, знайти потрібні контакти, дізнатися актуальне меню в кафетерії і подати заявку на технічну підтримку. Опитування співробітників показали, що портал став зручним інструментом у повсякденній роботі, який дозволив налагодити живе спілкування співробітників різних відомств і врахувати багато побажання до роботи сервісної служби.
Фотогалерея: Інтер'єри урядового комплексу в «Москва-Сіті»
Фото: «Ростелеком»
Інфраструктура як сервіс (IaaS)
Сьогодні «Ростелеком» — це компанія, якій довіряють реалізацію найбільших інтеграційних ІТ-проектів як для держави, так і корпоративних клієнтів різних рівнів. Все більшого поширення отримує сервісна модель, коли ІТ-інфраструктура, обладнання та всі супутні послуги надаються як єдиний сервіс під ключ (IaaS — інфраструктура як сервіс).
У цій моделі замовнику не потрібно інвестувати власні кошти в ІТ-інфраструктуру — підрядник за свій рахунок закуповує обладнання, організовує канали зв'язку і компенсує витрати в рамках сервісу. Саме за такою схемою «Ростелеком» реалізував проект в урядовому комплексі «Вежа міністерств».
Детальніше про ІТ-рішення для бізнесу — на сайті ПАТ «РОСТЕЛЕКОМ»
Категория: Недвижимость