У 2020 році в Москві відкриють дев'ять станцій метро


Опубликованно 18.01.2020 00:38

У 2020 році в Москві відкриють дев'ять станцій метро

У 2020 році в Москві планується відкрити ще дев'ять станцій метро, які розташовані на ділянках Некрасівській і Великої кільцевої ліній (БКЛ). Про це повідомляється на офіційному сайті столичної мерії mos.ru.

На західній ділянці БКЛ в поточному році планується відкрити станції «Вулиця Народного Ополчення» і «Карамышевская».

Проект станції «Вулиця Народного Ополчення» БКЛ (Фото: mos.ru)

Станцію «Вулиця Народного Ополчення» будують в районі перетину проспекту Маршала Жукова з вулицею Дем'яна Бідного. У неї передбачені два підземні вестибюлі з виходами до зупинок наземного транспорту. На станції можна буде побачити композиції, присвячені московському ополченню 1941 року, монохромні зображення з портретами захисників міста. Підлогу викладуть темно-сірими гранітними плитами, з'являться колони з нержавіючої сталі, стіни облицюють алюмінієвими панелями. Планується, що надалі зі станції можна буде зробити пересадку на перспективну Рублево-Архангельського лінію метро.

Станція метро «Карамышевская» розташується в північній частині Мневниковской заплави. На базі станції планується створити транспортно-пересадочний вузол «Мневники» з житловими, спортивними, суспільно-діловими і соціальними об'єктами. Станцію оформлять в авангардному стилі. На платформі встановлять 3D-стеля. Ефект тривимірного простору буде досягатися за рахунок чорно-білих труб загальною довжиною близько 150 м, говориться в матеріалі.

Проект станції «Электрозаводская» БКЛ (Фото: mos.ru)

Проект станції «Электрозаводская» БКЛ (Фото: mos.ru)

Проект станції «Электрозаводская» БКЛ (Фото: mos.ru)

На північно-східній ділянці БКЛ в 2020 році планується відкрити три станції. «Электрозаводская» з'явиться недалеко від Семенівської набережній в Басманному районі. Пасажири зможуть пересісти на однойменну станцію Арбатсько-Покровської лінії і перейти на платформу Казанського напрямку Московської залізниці. Вхід в наземний вестибюль зроблять прозорим, а фасад покриють перфорованими панелями, які створять ілюзію тривимірного простору.

Проект станції «Лефортово» (Фото: mos.ru)

Проект станції «Лефортово» БКЛ (Фото: mos.ru)

Проект станції «Лефортово» БКЛ (Фото: mos.ru)

Станція «Лефортово» відкриється в сквері біля кінотеатру «Супутник» поблизу Солдатської та Готівковій вулиць. Для обробки станції будуть використані білий мармур, світло-сірий граніт, фібробетону і алюмінієві панелі. Стіни вестибюля прикрасить чорно-біле декоративне панно площею близько 40 кв. м із зображенням будівлі Лефортовського палацу, відбивається в водної гладі Яузи. У касовому залі розміщено художню композицію, присвячену Францу Лефорту.

Проект станції «Авіамоторна» БКЛ (Фото: mos.ru)

Проект станції «Авіамоторна» БКЛ (Фото: mos.ru)

Проект станції «Авіамоторна» БКЛ (Фото: mos.ru)

Станція «Авіамоторна» відкриється в районі перетину проїзду Ентузіастів з шосе Ентузіастів і Рязанським напрямком Московської залізниці. Шляхові стіни станції виконано з нержавіючої сталі, підлога — з натурального каменю, а стеля — з алюмінію. «Авіамоторна» увійде до складу Некрасівській лінії метро, а пізніше — БКЛ.

На 2020 рік також заплановано відкриття другої ділянки Некрасівській лінії, довжина якого складе 11,7 км. На ньому розташуються чотири нові станції. Станція «Південно-Східна» знаходиться на перетині Ферганській і Ташкентської вулиць. Її площа з урахуванням наземних вестибюлів складе близько 16 тис. кв. м. Станцію оформлять у стилі середньоазіатських палаців з переважанням кремових, жовтих, чорних і сірих кольорів в дизайні. На підлозі покладуть граніт коричневого кольору, а стіни оброблять травертином, полірованим або шліфованим вапняком. На стелі з'являться металеві касети.

Проект станції «Окская» Некрасівській лінії (Фото: mos.ru)

Станція московського метро «Окская» розташується в місці примикання Окской вулиці і вулиці Паперника до Рязанському проспекту. Біля станції передбачений єдиний вестибюль, через який можна буде вийти на обидві сторони Рязанського проспекту. Основним кольором при оформленні стане синій. На стелі встановлять алюмінієві панелі і світлодіодні круглі лампи.

«Стаханівську» станції столичної підземки будують на перетині Рязанського проспекту і 2-го Грайвороновского проїзду. Її оформлять у стилі конструктивізм з використанням строгих геометричних форм. Інтер'єр планується зробити в стилі виробничого цеху: колони з граніту вздовж колійних стін зроблять схожими на верстати. Фасади вестибюля будуть скляними. При обробці використовують сірий та червоний кольори.

Проект станції «Нижегородська» Некрасівській лінії (Фото: mos.ru)

Станція метро «Нижегородська» відкриється в районі перетину Нижегородській вулиці з Рязанським проспектом. Вона буде приймати поїзди Некрасівській і Великої кільцевої ліній метро. Для цього на станції побудують дві платформи, на які зможуть приходити відразу чотири поїзди. У «Нижегородська» буде два виходи. Після завершення будівництва станція увійде до складу ТПУ «Рязанська». Дизайн станції нагадає полотна супрематистів: в інтер'єрах використовують геометричні фігури помаранчевого, жовтого, салатового, блакитного, білого, сірого і чорного кольорів. На стелях в касових залах встановлять великі жовті і помаранчеві квадратні плафони. Уздовж перону з'являться яскраво-помаранчеві лави у формі кубів.

Перший ділянку Некрасівській лінії метро відкрили в червні 2019 року. До нього увійшли станції метро «Некрасівка», «Лухмановская», «Вулиця Дмитрівського» і «Косино».

Велика кільцева лінія (БКЛ) буде складатися з 31 станції. Вона з'єднає всі радіальні гілки на відстані до 10 км від вже існуючого кільця. Її довжина складе 69 км. Завершити будівництво Великого кільця планується в 2022 році.



Категория: Недвижимость