Ощадбанк запустив сервіс для спілкування мешканців багатоквартирних будинків


Опубликованно 11.02.2020 00:38

Ощадбанк запустив сервіс для спілкування мешканців багатоквартирних будинків

Ощадбанк запустив онлайн-спільнота мешканців для кожного багатоквартирного будинку по всій Росії. За допомогою нового сервісу сусіди зможуть спілкуватися між собою, обговорювати питання щодо стану будинку та прилеглої території, повідомляє прес-служба фінансової організації.

Спільнота дозволить мешканцям будинків пропонувати ідеї та рішення різних проблем. Сусіди зможуть домовлятися про благоустрій будинку, під'їзду і двору, а також обговорювати роботу керуючої компанії і оплачувати послуги ЖКГ, йдеться в повідомленні.

Через онлайн-платформу користувачі зможуть підписатися на оголошення та дізнаватися про появу нових пропозицій про продаж квартири в обраному будинку. Покупці зможуть отримати інформацію безпосередньо від мешканців і визначитися з вибором будинку і району.

За словами директора дивізіону «ДомКлик» Миколи Васєв, запуск сервісу допоможе мешканцям привернути увагу до проблемних ситуацій і об'єднатися для їх рішення, вплинути на роботу керуючої компанії і поліпшити життя у своєму домі.

Ощадбанк зібрав інформацію про кожному багатоквартирному будинку в Росії. Картки багатоквартирних будинків включають оголошення про продаж квартир, характеристики будови, планування квартир, фотографії фасадів, території, під'їздів і ліфтів, інформацію про керуючої компанії. На сторінці обраного будинку можна поспілкуватися з сусідами на форумі, прочитати або залишити відгуки. Кожен будинок має рейтингову оцінку.



Категория: Недвижимость