Мінбуд назвав найбільш часті скарги росіян у сфері ЖКГ
Опубликованно 03.04.2020 00:06
Якість надання комунальних послуг та коректність проведення їх розрахунків — основні питання, з якими громадяни звертаються на гарячі лінії. Про це розповів глава Мінбуду Росії Володимир Якушев на нараді з президентом Росії Володимиром Путіним, повідомляється на сайті міністерства.
За поточний опалювальний період органами державного житлового нагляду розглянуто 1,5 млн звернень громадян, уточнив Якушев. За його словами, 5% звернень пов'язані з скаргами на якість підготовки житлового фонду до зими і 3% — з скаргами на якість теплопостачання та гарячого водопостачання, йдеться в повідомленні.
В рамках розвитку єдиної цифрової платформи моніторинг показників аварійності об'єктів комунальної інфраструктури перетворюється в цифровий формат, зазначив міністр. Він підкреслив, що це дозволить більш чітко відображати події на об'єктах комунального господарства, оперативно реагувати і підключати необхідні ресурси для усунення наслідків, випливає з матеріалів Мінбуду.
Аналітики раніше назвали регіони — лідери Росії за кількістю скарг на якість житлово-комунальних послуг. У їх число увійшли Тульська, Кіровська та Смоленській області, з'ясували аналітики. При цьому, на думку наших співвітчизників, містом з кращою роботою комунальників є Нижневартовск.
Категория: Недвижимость