Названі найбільш популярні додатки 2019 року
Опубликованно 14.04.2020 01:10
Мобільні додатки стали однією з найбільших споживчих екосистем на планеті, і очікується, що глобальна економіка додатків до 2021 року сягне 6,3 трильйона доларів.
Звіт Sensor Tower показав 20 найбільш завантажуваних додатків в 2019 році. Нові гравці ростуть і загрожують домінуванню більш авторитетних технологічних компаній - але чи зможуть вони зберегти свою нинішню позицію в списку лідерів?
Згідно зі звітом, загальна кількість завантажень додатків зросла до 115 мільярдів в 2019 році, включаючи майже 31 мільярд завантажень в App Store і 84 мільярди в Google Play.
Гігант соціальних мереж Facebook володіє чотирма з п'яти найбільш завантажуваних додатків 2019 року: Facebook, Facebook Messenger, WhatsApp і Instagram. В сукупності вони можуть похвалитися вражаючими 16 мільярдами завантажень, причому WhatsApp утримує перше місце четвертий рік поспіль.
Але зростання в категорії коротких відео очевидний. Додаток для створення відео Likee увійшло до рейтингу цього року і займає шосте місце, причому більшість з 330 мільйонів завантажень додатки надходить з Індії.
Додаток дозволяє користувачам редагувати відео з використанням найрізноманітніших ефектів і безпосередньо конкурує з TikTok - додатком, яке увійшло у рейтинг у 2018 році і тепер загрожує позиції WhatsApp на вершині списку лідерів.
TikTok заробив в 2019 році 177 мільйонів доларів. Це більш ніж у п'ять разів перевищує її дохід в 2018 році. TikTok також обійшов Instagram в 2018 році, посунувши позиції Facebook.
TikTok належить китайській технологічної фірмі ByteDance, найціннішою приватної компанії у світі, і 78% усієї виручки TikTok за четвертий квартал 2017 року припадає на її рідну країну.
Netflix - єдиний потоковий сервіс, який входить в топ-20 найбільш завантажуваних додатків, але запуск Disney + може змінити це.
Незважаючи на листопадовий запуск, Disney + став другим за популярністю новим додатком 2019 року. Протягом місяця сервіс приніс 50 мільйонів доларів доходу.
Disney + набрав 34% всіх завантажень потокових додатків менш ніж за три місяці, або 30 мільйонів передплатників - половину нинішніх 60 мільйонів передплатників Netflix в США. Ця цифра також перевищує показники Hulu і Amazon Prime за весь 2019 рік.
У 2019 році 2,4 мільярда людей грають в мобільні ігри, і вони також стануть основним гравцем в економіці додатків.
Дві популярні консольні франшизи, Call of Duty і Mario Kart, нещодавно вийшли на мобільний ринок і стали двома самими успішними іграми в своїй категорії.
Безкоштовна мобільна версія Call of Duty зайняла друге місце в світі серед всіх мобільних ігор з 170 мільйонами завантажень по всьому світу. Тільки у Pok?mon GO був найкращий старт - понад 300 мільйонів установок, коли він був запущений в 2016 році.
Успіх цих додатків можна пояснити їх вже існуючою клієнтською базою і очевидним зрушенням більшого числа геймерів, які переходять на мобільні платформи, по мірі того, як покращуються технології і швидкість обробки смартфонів.
Економіка додатків також підживлюється зростанням ринків, що розвиваються, включаючи Китай, Індію, Бразилію та Росію, завдяки більш високій швидкості інтернету і зростання популярності смартфонів.
Зокрема, зростаюча цифровізація в Індії сприяє значному зростанню ринку. В останній чверті 2019 року в країні було зафіксовано близько 5 мільярдів установок додатків, випередивши США, встановивши трохи більше 3 мільярдів установок.
Не дивуйтеся, що в списку немає Китаю, так як Google Play недоступний в Піднебесній, тому країна була виключена з цього графіка.
Потреба Індії може бути пояснена тим фактом, що половина її 1,3-мільярдного населення молодше 25 років. Молодша технічно підкована аудиторія призвела до того, що Індія стала головним ринком TikTok, отримавши 45% завантажень програми у 2019 році.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що YouTube назвав найпопулярніші відео 2019 року.
Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на Bigmir)net на Facebook і Telegram.
Категория: Новости