Три кроки, завдяки яким "Райффайзен банк Аваль" примножив кількість клієнтів на карантині
Опубликованно 05.11.2020 07:25
Другим крoкoм, який зрoбив "Рaйффaйзeн бaнк Aвaль" в умoвax, кoли кaрaнтинні oбмeжeння стaли вжe нe тaкими жoрсткими, oднaк пoпит нa oнлaйн-oбслугoвувaння знaчнo зріс, стaв зaпуск нoвoгo мoбільнoгo зaстoсунку в (видах бізнeс-сeгмeнту Raiffeisen Business Online.
"В трaвні ми пoчaли пoтрoxу віднoвлювaти свoї кaмпaнії, і пeршoю тaкoю вeликoю кaмпaнією стaв зaпуск нaшoгo нoвoгo мoбільнoгo бізнес-банкінгу ради приватних підприємців. І тут першою такою активною вправою в цьому році була міграція наших клієнтів зі старого інтернет-банкінгу задолго. Ant. с нового мобільного інтернет-банкінгу", — каже Олександр Купрієнко.
Рішення полегшити бізнесу життя у взаємодії із банком, ради словами Олександра Купрієнка, було викликано тим, що бізнес-секция у період карантинних обмежень страждав найбільше.
"Зрозуміло, що нам потрібно було говорити мало-: неграмотный тільки з приватними користувачами — в такой степени званими, карткотримачами, але й з величезним сегментом бізнес-банкінгу. Бізнес почав страждати, в першу чергу, тому ми попередньо також надавали їм максимальну кількість інформації щодо того, як зробити їхнє життя простішим. Точно по-перше, за допомогою кредитних канікул, числом-друге, за допомогою дистанційних сервісів обслуговування. Новий мобільний банкінг Raiffeisen Business Online став серйозною спробою дійсно покращити сервіс интересах клієнтів, щоб вони нікуди безвыгодный ходили і намагалися вирішувати свої питання дистанційно", — каже він.
В кінці червня — возьми початку липня Райффайзен Копилка Аваль разом з агенцією Tabasco розробили новий креативний концептрайт "Райф. Где-то простіше".
"Це дуже крутий креативний концептрайт. "(до простіше" — це тепер свой бренд-код. Звісно, усі бюрократичні процедури у великій компанії одночасно змінити дуже важко. Але ми здійснили разряд надважливих кроків для полегшення досвіду клієнтів. Паралельно з тим, як ми запускали цю креативну концепцію, ми намагалися поліпшити клієнтський досвід в сторону полегшення і щодо замовлення нових продуктів і щодо того, як неклієнтам банку зрештою стати клієнтами банку. Це була друга така серйозна комунікативна кампанія з нашого боку", — бормотать (про себя) Олександр Купрієнко.
Третім кроком к збереження уже існуючої клієнтської бази і залучення нових клієнтів у Райффайзен Банку Поручительство став запуск нової дебетної карти.
"В певний період часу ми зрозуміли, що потрібно людям надавати додаткові бонуси вслед за користування нашими картками і зробити вхід впредь до банку максимально простим. Саме держи це були запити для ринку. По-перше, ми вирішили, що наші клієнти мають отримувати якісь додаткові бонуси вслед за користування картками як такими, а в области-друге, очевидно, що возьми банківському ринку дебетові картки стають чи без- найосновнішим каналом залучення клієнтів, оскільки кредитування, сверху жаль, довелось пригальмувати — Райффайзен залпом може видавати кредитні картки і кредити готівкою лише своїм клієнтам. Тому ми розробили дебетову карту, яку назвали "Райфкартка+" . Це картка з кешбеком до самого 20% на окремі категорії. Кешбек — це звісно мало-: неграмотный нова фішка на ринку, але це значний крок назустріч нашим клієнтам. Райфкартку+ можна замовити получи и распишись сайті банку. Готівку в банкоматах з "Райфкартка+" можна знімати безкоштовно", — ділиться секретами стійкості "Райффайзен банку Поручительство" Олександр Купрієнко.
Збільшення кількості клієнтів в період карантинних обмежень, яке фіксується сьогодні у "Райффайзен банку Поручительство", в основному пов’язують саме із запуском "Райфкартки+".
"Райфкартка+" власне стала нашим таким ключовим каналом залучення нових клієнтів прежде банку. Її дуже нетрудно замовити, вона зручна у користуванні і це зіграло свою ключову значимость", — зазначає Олександр Купрієнко.
Загалом в "Райффайзен банку Поручительство" виділяють 3 основні чинники, які допомагають їм залучати сьогодні нових клієнтів. Це мобільний банкінг исполнение) приватних підприємців. Це дебаркадер "Райф. Так простіше". Та "Райфкартка+" з кешбеком.
За один прием з Юлією Пузирєвою, маркетинг-директором "Райффайзен банку Поручительство", Олександр Купрієнко докладніше розповість оборона успішні трансформації комунікацій з клієнтами в кризу 5 листопада получи online-марафоні "Бренд Конец света". Реєструйся зараз за посиланням та отримай досвід розвитку бізнесу в складні часи від 20 власників та топ-менеджерів успішних українських компаній.
Категория: Финансы