Нові девелоперські компанії завоювали десяту частину ринку житла Москви
Опубликованно 28.10.2017 08:25
В 2014-2017 роках на ринок житла Москви вийшли 12 нових девелоперських компаній з 20 проектами загальною площею 813 тис. кв. м, що складає 7% від усього будується в столиці житла (11,4 млн кв. м). Такі дані наводить ріелторська компанія «Метриум Груп» у прес-релізі, що надійшов у редакцію.
На сьогоднішній день в житлових комплексах від нових девелоперів налічується понад 5 тис. квартир і апартаментів, або 10% від загального обсягу пропозиції новобудов всіх сегментів у столиці, йдеться в дослідженні. Серед новачків є не тільки нещодавно створені компанії (зокрема, Level Group), але і девелопери з великим досвідом роботи в Московській області, проте вперше вийшли на столичний ринок тільки в кризовий період (Tekta Group, Ingrad).
Більшість проектів забудовників, які вперше вийшли на московський ринок в останні три роки, відносяться до високобюджетним сегментами, зазначають експерти «Метриум Груп». За даними компанії, більше 55% житлових комплексів від новачків ставляться до бізнес-класу і ще 10% — до преміум-класу, а комфорт-клас становить лише 35% (сім проектів), йдеться в прес-релізі.
Девелопери, які вийшли на ринок Москви в 2014-2017 роках
Девелопер Загальна площа об'єктів, що будуються в Москві Рік заснування Проекти Клас «РГ-Девелопмент» 178 683 2013 «Рідне Місто. Жовтневе поле» Бізнес «Рідне Місто. Воронцовський парк» Бізнес «Рідне Місто. Каховська» Комфорт «Орехово-Борисово» Комфорт Level Group 153 918 2016 «Level Амурська» Комфорт «Level Кутузовська» Бізнес «Инград» 122 799 2011 «Петра Алексєєва» Комфорт «Вавілова, 69» Бізнес «Михайлова, 31» Комфорт «Новочеремушкинская» Бізнес ІДК «Град» 107 724 2007 «Місто» Бізнес «Дует» Бізнес «Д-Інвест» 84 427 2014 «Легендарний квартал на Березовій алеї» Комфорт Tekta Group 66 039 2010 «Маяковський» Бізнес «Атлантік» 41 094 2015 «Прайм Тайм» Бізнес Gorn Development 34 547 2013 «Ненудний Home & Spa» Преміум
Таблиця: «Метриум Груп»
Вибір високобюджетного сегмента новачками обумовлений декількома причинами, підкреслила керуючий партнер компанії «Метриум Груп» Марія Литинецкая. «Не маючи відповідних ресурсів, вперше виходять на столичний ринок девелопери намагаються отримати дохід не за рахунок відпрацьованих рішень і технологій, а шляхом оптимізації та постійної ревізії витрат і собівартості. Тому вони будують в основному житло бізнес-класу, в якому попит, звичайно, менше, але і маржа — більше», — пояснила Литинецкая.
Категория: Недвижимость